I Ekonomi & Företag

Management & kundservice, E-bok
ISBN 978-91-7581-001-0
Köp e-boken i internetbokhandeln (länkar nedan)


Missnöjda kunder byter leverantör.Världens bästa kundservice En undersökning gjord av Accenture 2013 visar att värdet av marknaden som uppstår när konsumenter väljer att byta leverantör uppgår till 280 miljarder kronor. Så det finns mycket pengar att tjäna på att ta väl hand om sina kunder. Bland annat genom att erbjuda en kundservice i världsklass.

Ändå äter kostnadsfokuset upp kundfokuset och ofta är det i princip omöjligt att få tag på kundservice. Bemötandet är ibland under all kritik. Och leverantören suckar av trötthet och klagar på besvärliga kunder.

Madeleine fick nog av dåligt bemötande och bestämde sig för att ta reda på hur man bygger upp världens bästa kundservice. Hon intervjuade tio prisbelönta kundserviceavdelningar och drog nytta av sitt arbete som organisationskonsult och skrev den här boken som svar på frågan.

Madeleine har tidigare skrivit sex böcker och hjälper idag företag att utvecklas till lönsamma och hållbara organisationer. Läs mer på www.businessinspiration.se.

Köp boken hos:

Rekommenderade inlägg

Lämna en kommentar

0
Stäng

Begäran om min information

 
Close

Begäran om radering konto

Close

Begäran om borttagning av information

Close

Allmän begäran / Förfrågan till DSO

Linda Esseholt: Den uppskattande ledaren